villa och polis..

Igår drog vi en sväng till Villa i west hollywood, tycker egentligen inte att det stället är bra men i går var det ritigt bra! Mycket folk grymt bra DJ och en massa svenskar, även Alexander Skarsgård var där..  Nuförtiden går det knapp att gå någonstans utan man ser en grupp med svenskr i hollywood...haha

Men sen på vägen hem körde två polis bilar upp bakom mig med blå ljusen på.... jahapp så det var bara att stanna och ta fram körkortet, ingen av oss fattade vad jag hade gjort för fel... Men det visade sig sen att lyserna inte var helt påslagna.... great, smart sanna :(  Trodde verkligen att det var helt kört där, i och med att jag inte har ett körkort från cali, men som tur var polisen snäll och bara gav mig en varning :S  Så nu ska jag verkligen ta ett körkort här...

Idag har vi bara chillat, tog en lunch på boardwalken där vi mötte Michaelas kompis Viktor hemmifrån som nyss kom hit till venice. Och även kollat lite sistaminuten resor eftersom vi har spring break :D Får se om vi hittar något kul...:)  I kväll blir det  nog bara barhäng i venice.. tror vi...;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0