carrot

fan så trist det är med bloggar egentligen, har ju inget vettigt att skriva :) kollar nästan aldrig andra bloggar heller, endast Gynnings blogg :) alla andra gav jag upp när jag var i USA. Förut hade man ju sin lilla rutt man kollade dagligen, men den har jag gett upp, insåg att jag kan lägga energi på annat :)

Igår var jag hos Micha och färgade håret, jag ska ju bli blondin igen :) jaaaahh visst! Vi avfärgade slingade färgade tonade, ja allt ni kan tänka er. Efter att ha meckat på i ca 6 timmar kunde vi inte göra mer denna gång.. Micha gjorde ett ypperligt jobb! Just nu ser jag ut som en, ja vad ska man säga ljusbrun morot i huvudet :) Nu ska jag låta håret vila ett tag och sedan lägga i blonda slingor i olika nysanser så jag får den färg jag vill ha. Tills dess får jag se ut som jag gör :)

Imorgon bär det av till Uppsala igen, jag har ju varit hemma nu och besökt min läkare.

tråkiga omständigheter gör att min livskamrat kanske kommer kunna vara hos mig i Uppsala mycket i vår, det hoppas jag ju såklart på!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev så snyggt ju!! wohoo....

2009-02-20 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0