Finansiering = död

Satt igår hela dagen och kvällen med min finansierings-dugga, men vettefan om jag blev mycket klokare efter det... Både jag och min brorsa hade 2 böcker var som vi satt och slog i, men det är nog precis att jag klarat den i så fall skulle jag tro. jävla skit. Vill bara ha det här klart så jag kan tänka på annat som är så mycket roligare =)

Måste nu bara inflika att jag tycker att sanna och michaela har varit oförståligt dåliga på att lägga upp bilder och berätta för oss andra här i vinterkylan, hur bra de har det där borta=) vilka kändisar de hänger med, och vilka grymma klubbar de vart på! skärpning! =)

Jahapp, men tentan får jag oroa mig över sen, för nu strax ska jag iväg igen och jobba på muffin bakery..! hehe, hoppas dock på att det inte är så mycket folk, men det är ju iofs sportlov så det lär ju va det ändå! hmm...

Hade då tänkt att köpa en ny kamera nu också faktiskt. Kanske e lika bra så jag slippa lägga upp trött-google-bilder hela tiden. Men det får nog bli en gammal sak, haha, för den kommer antagligen bara vara i fungerande skick eller ens finnas kvar i högst 6 månader.

nu måste jag gå och göra mig lite iordning innan jobbet!



(kan väl hoppas att kursen kanske gör så att jag blir bättre på min egna ekonomi=) ) puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0