Fredagen den 13, hus i Italien och hets-plugg

Inte för att jag är skrockfull eller något, men på något vis känns det ju alltid lika obehagligt att den här dagen ska dyka upp titt som tätt under året. Sitter nu och har precis ätit lite frulle och riktigt draaar mig, för att undivka så länge som möjligt att gå ner, slå upp böckerna och börja mitt slut-spurts-plugg. . Efter imorrn, klockan 18,00 är det hela över =) och då kan jag riktigt andas ut, haha ändå till på måndag då finansiering tar fart.. Men men, det är som sagt bara en termin, och sen blir det ändring!!

Undebart sanna att du lagt upp bilder! Så snart som jag fått min egen kamera (kan dock dröja lite, men tanke på vad som hände med de förra) så ska jag lägga upp lite roliga bilder.. Men den som väntar på något gott ;)

Jaa just ja, Farsan har ju gått och köpt ett litet hus uppe i bergen i Italien. södra, i provinsen Abruzzo, nära pescara. Han har ju då fått för sig att det ska vara roligt att bo i en liten by med 300 personer, mitt bland bergen och med en lokal bar och en matbutik. Kan dock bli riktigt mysigt om man tänker sig att sitta på balkongen med ett glas rött i ena handen och filisofi-boken i den andra =)

Här hittade jag en bild på byn på internet, och t.o.m huset han har köpt =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0