lördag

God morgon! solen skiner och jag och syster ska snart ge oss iväg för att simma :)
Det är ju alla hjärtans dag idag, men eftersom att jag befinner mig här så får jag följa med alla singlar och parta istället, inte helt fel det heller.  
Och på tal om det, nej jag är inte singel :) För det verkade föregående kommentar tro, tänk på vart du kommenterar ifrån nästa gång, för vi vek oss av skratt när vi såg vart kommentaren kom ifrån, ett annat land liksom, och inte vilket som helst, kom med nåt bättre :)  kul att du tycker att bloggen är bra iallafall. 

Förresten så kommer Nina hit idag också, så himla kul!

nej nu ska jag upp och klä på mig, hoppas ni får en fin alla hjärtans dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0