Lycka.. haha

Ibland så har man faktikst lite tur med sig! Trodde att idag skulle bli en riktig helvetes-dag. Har min föreläsning klockan 9-12, och sen direkt skulle jag va tvungen att gå till jobbet och jobba mellan 12.30 till stängning som är 20.30. Så när klockan ringde 07.00 så var man inte direkt sugen på att kliva upp ur sängen. Jag bestämmer mig då att skippa första timmen och komma på rasten, så jag är där kvart i 10 istället... 5 minuter innan jag precis ska gå ut genom dörren ringer Therese och säger att föreläsningen är inställd!!! =) Lyckan jag då kände var obeskrivlig. (haha nu för tiden är man glad för det lilla)

So, back in bed, ligger jag och planerar vad jag ska göra i påsk. Jag och Liza pratade om att kanske köra en weekend uppe i åre. Så ska nog kolla runt lite efter något billigt boende. Efter allt detta plugg och jobb tycker jag att vi förtjänar att åka på en hederlig skid-semester faktiskt =) Bygget, pudersnö, varm choklad i backen, here we come!! =) weehej

Jo, nu har jag bestämt mig för vilken digital-kamera jag ska köpa. En casio, 9,3 megapixlar, eehm typ zoom 3p, jaa eller nåt. Men verkade bra och himla billig! så inom kort kommer det bli en himla massa bilder!!



La Familia i Åre -08! Favorit i repris!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0