Nya livet!

Jaa, det är ju ett himla tjat om att vi ska börja våra nya liv nu.. Vet nog inte huur många gånger jag har yttrat de orden, haha! Men nu har jag ääntligen köpt mitt friskis&svettis kort och gått på mitt första pass. Jag har kännt mig jätte trött och hängig den senaste veckan, men tror att beror på att jag inte tränat något. För direkt när jag kom ut ur träningssalen var jag hur pigg som helst och skulle lätt kunna fortsatt (hehe, eller inte), men det kändes iaf riktigt skönt! En riktig adrelanin-kick! Man måste ju vara snygg till sommarn och om man börjar nu, så hinner man perfekt till att Juni börjar och man ska köpa ny bikini =)

Imorrn ska jag hem till min brorsa som ska göra min dugga åt mig hade jag tänkt =) Jag är helt lost då det kommer till finansieringskalkyler och har ännu inte köpt boken.... Men vi har en internet-dugga, så tänkte iaf snylta lite hjälp av honom, så jag har en liten chans att klara det! Är ju kul när man kan det iofs, men vägen dit är ju som alltid ganska så tung.

Sov gott och puss



Hon sitter på mitt kylskåp som en spårre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0