Onsdag

jag har varit sämst på att uppdatera just nu, men nu lovar jag att jag ska börja lite igen. Tycker att SANNA som faktiskt befinner sig i världens bästa land, med havsutsikt från lägenheten och allt, ska BLOGG och visa oss allt underbart vi längtar tillbaka till!

nu ska jag bege mig till doktorn och ta prover, sen så ska Vickan och jag, som har gett oss en fridag, ge oss ner på stan. Vi ska inhandla diverse olika saker inför ikväll.

tänkte påminna om en sak, den här låten spelade vi i LA mycket när vi valde mellan utgång och inte, så gott folk ta hand om era kära och tänk så här i alla livssituationer för...: 



Kommentarer
Postat av: ante

sanna uppdatera bloggen och lägg upp bilder från lägenheten och hur det ser ut !

2009-02-11 @ 19:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0