Planer..

Osså har vi förlorat Sanna till Lala-land.. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka min avundsjuka, men snarast så kommer vi andra också joina henne där borta =) Ska väl bara göra klart den här jäkla ekonomistyrningen eller vad det är nu jag håller på och tragglar i skolan. Tenta nästa lördag på alla-hjärtans-dag, haha, kan den dagen bli mer deprimerande än så!

Nej, nu är det stora planer på gång! Först och främst blir det Los Angeles, för lite gästspel ! Sen så tänkte jag boka resa till New York, för att försöka infiltrera mig i samhället och ragga lite jobb.! Så förhoppningsvis om allt går som jag vill (mkt snack liten versktad) blir nästa anhalt new york, och manhattan =)

Men först och främst innan mina stora planer ska sättas i verket ska jag ta mig till Uppsala för att hälsa på mina älskade vänner!! Och sen självfallet ner till Lund, där ja aldrig satt min fot tidigare för att se vad all uppståndelse e om denna lilla by. Ej att förglömma Götet och Jönköping också givetvis =)

En låt som introducerades till mig av Lottish... Ljuvlig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0