Pluggish..

Endast 2 till pluggdagar nu innan helvetes-tentan på lördag! Hehe, men efteråt blir det en desto roligare tenta-fest !! Direkt efteråt ska jag hem till en klasskompis på middag och förfest innan det sen bär av ut i stockholmsvimlet..
Hehe, man får göra det bästa av vardagen i dessa deppiga tider=)

Håller bestämt med morsan! Sanna, nu får du ta o redogöra om vad som händer i ditt liv där borta i lala-land. Så vi andra kan avundas och gotta oss lite i vad du gör!

Nej, och som jag sagt minst 10 000 ggr ska jag faktikst börja träna nu! saknar att yoga fruktansvärt mycket! Men har nu vart runt lite i sthlm och testat allt från Balance, Sats, Iform och Friskis. Men har nu tillslut bestämt mig för att faktikst köra på friskis på Lidingö. E kanske inte världens bästa, men det ligger bara 5 min gångväg hemifrån, så då blir chansen större att jag går dit! =) Nu jäklar börjar det nya livet.... (för kanske 100:e gången) men ändå ;)

Måste också tillägga bara att jag blivit helt beroende av Spotify! =) En grym grej! De som inte vet vad det är, så är det som ett gratis låt-program. Man kan skapa spellistor och söka på artister och låtar. Man laddar då alltså inte hem låtarna utan man spelar dem direkt på datorn! Och sen kan man öppna dessa på vilken dator som helst och logga in på sin användare. Man kan dock inte lägga över låtar till Ipod osså, men det är då det enda negativa! 

Nej, nu ska ja sova, måste upp tidigt imorrn och gå till bibblan och plugga!

En liten förhandstitt på mitt framtida hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0