Stocken..

Jahapp, så har man gjort uppsala då! Direkt efter föreläsningen kom Carolinas pappa och hämtade oss och Therese (dessa är 2 tjejer i min fek-klass) och så bar det upp till härliga uppsala! Vi bodde hos Carolina i Gamla uppsala.. Kvällen började med vin och middag innan vi självfallet drog iväg till stocken. Så himla roligt att få gå ut där igen. Va mer än ett halvår sen! Det första mitt öga ser är Lukke pukke som sitter och pimplar vin! =) Han skulle egentligen inte ut, men vad gör man lixom. Familjen i ett nötskal! Sen drog festen igång, efter en drink och en öl för 50 spänn!!! Som stockholmsbo och som fd LA-bo är detta helt fantastiskt!

Råka sen bli lite shot-race och dylika, när beckolino, Carro och Danielle dök upp i människovimlet =) Sååå runt tolv när man hade blivit lite rund om fötterna var det dax att bege sig hemåt. Hade dock velat stanna ute längre, men då hade vi fått gå hem!

Dagen efter åkte vi in till stan för att kolla lite i affärer osså mötte vi upp Liza och tog en lunch! Morsan, du e ju skitsnygg i ditt hår! carrot eller inte, du är alltid en MILF =) Sen kom i alla fall Burhan och skjutsade hem oss till Stockholm igen. Sen var ja helt slut så jag däckade ganska bra i min säng!

Ingen rast och ingen ro, nu lördagmorgon, börjar jag jobba om 2 ½ timme, så d e bara att pallra sig upp ur sängen och ta sig in till stan igen =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0