Tisdagsbarn...

Hade satt klockan på 6 imorse för skulle vara i skolan kl.8.. men självfallet så snoozar man i en timme så när ja väl vaknar började skolan om ca 30 min och då skulle ja infinna mig i kräftriket!! Hehe, fanns då inte nån i världen som skulle fått mig att hetsa upp och sätta mig på tunnelbanan in till universietet.. Stängde då istället av mobilen och somnade skönt om igen. Bästa jag gjort på länge =)

Men nu får jag stå mitt kast och ha lite ångest, har nämligen tenta i ekonomistyrning på lörd som jag tidigare nämnt. !!! Paniiik!! Så nu kommer jag spendera all min tid på bibblan, om det är någon som letar efter mig =)

Håller på och inreder mitt rum hos pappa också.. Jaaa... jag bor ju här nu, istället för´att bo i en trea i LA så har ja flyttat ner till pappas källare.. haha men får väl bo här nu ett tag och tänka över mina synder till jag hittar något eget.. kanske en studio på manhattan.. whoo knoows ;)

Nej, här kan ja inte sitta längre! Måste slänga mig in i budgetkalkylers och kassaflödesanalysers fantastiska värld.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0