Måndagsmys

Har tagit det oerhört lugnt i helgen, undrar om det är åldern som spökar, men luften gick ur mig efter uppsala, haha! Jobbade hela lördan på muffin bakery men på söndan blev det middagslagning och filmmys hos Liza och Lotten, mkt trevligt! Även lite härligt planering inför sommaren! =) Igår drog finansieringen igång på riktigt också och snart är det väl dags att börja tenta-plugga... *brr*

På måndagskvällen så åkte jag in till söder för att äta midda med Natti på Sonjas Grek, ett supermysigt ställe som ligger på Bondegatan. Det fick bli en ceasarsallad men en kall öl till. Haha, morsan, jävlar vilken analys vi skulle få gjort på den salladen. Kycklingen var haloumigratinerad och tror att själva salladen var 2 decimeter hög, haha =) Sen efteråt fick det bli en liten promenix till slussen för att smälta maten lite, och njuta lite av utsikten över stockholm.

haha, idag så SKA jag köpa mitt jäkla friskiskort. Har ju nu tjatat om det här nya livet ett tag, men nu fan ska jag ta tag i det. Är ännu inte för sent för att bli lite fit till sommaren =)




Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0