v-dala

hemkommen från sittningen nu :)  bror mötte mig efter v-dala, ville inte gå hem själv! 
vill helst av allt åka till min finaste nu, men måste matcha ett flyg då! kommer nog åka dit imorrn!
jag har mot förmodan fått massa positiva tankar om mitt hår idag, jag ville ju bli blond, men nu tycker alla tjejer och killarna  att jag ska behålla hårfärgen jag har just nu, älskling tycker att jag är vacker i min färg, säkert för det ser så naturligt ut med mina fräknar till,  kul att alla tycker det är snyggt, själv känner jag ju mig som en morot men visst kanske kan gå med en menlös färg ett tag :) jag måste ju ha lite attityd i mitt hår vanligtvis :)  snart är jag blondie igen :) 

bilder från ikväll kommer snart :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0