Vår snart...!!

Nu äntligen ere dax.. det har vart mkt snack och liten verkstad från min sida, men på tors tänkte jag bege mig upp till uppsala.. Och vad händer då, jooo varken morsan eller floppy kommer befinna sig där då! det är väl så jäkla typiskt.!! men men, mina tappra, becki o vickan håller ja tummarna för att de ska vara kvar så jag har någon att festa med =) Sen hittar man säkert nära o kära ute i vimlet på stocken.. det brukar ju te sig så =)

Jahapp, nu e ekonomistyrningen över, men om redan 3 veckor är det dax för finansieringen!!! Gaah, det är snabba bud, men ändå ganska roligt.. har ju en del att se fram emot, den här våren! Dock flyger tankarna åter tillbaka till Lala-land.. Pratade me sanna igår, o de hade precis börjat skolan och var nu nere i shoppade i downtown.. Vissa har det bra! Men nej, man får inte deppa ihop för d.. Stockholm är ju faktikst inte fy skam det heller!

Har hittat ett nytt litet ställe som man kan hänga på och dricka öl som jag tänkte att ja måste skriva om. det heter, så passande " ett litet hak" och ligger på grev turegatan. självklart är jag ju 1000 år efter alla andra som säkert redan har hängt här hela somarn o hösten, men ändå!!! d e riktigt soft!!

och caaan´t wait innan Josefinas på djurgårn öppnar!! då kommer det vara tomt i plånboken och man kommer inte se skymten av mig hemma =)






Nu ska ja gå upp o göra mig iordning för att bege mig till sthlms universitet dååååå!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0