Ängelholm nästa!

yes, imorgon tar jag åter igen tågen till min kära pojkvän, vi kunde helt enkelt inte vara utan varandra mer än några dagar, herregud hur ska detta gå i vår? jag får väl köpa ett klippkort på flyg eller nåt :)

helgen kommer bestå av, hemmakväll med lets dance imorgon, vi är riktigt taggade, haha töntar jag vet :) på lördag blir det hockeymatch, och kanske, en liten utgång vem vet?! på söndag har vi planerat in träning ihop, jag kan behöva tränas lite av min muskulösa man :) PLUS att jag måste plugga som en galning, gahh kommer bli svårt när jag är där, men jag MÅSTE verkligen!

har precis tagit en bastu hemma hos mamma och pappa nu, huden blir så himla len och sköna av det, plus att man svettas ut massa gifter..

by the way, brudar, blogga! nu är det ju bara jag som uppdaterar :)

Nu måste jag packa! Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0