....

När man väl bor med någon är det så jäkla trist att vara själv, påminner mig om LA. Vi bodde festade sov ja gjorde allt ihop, så när jag väl blev ensam, fick jag panik! Vilket jag har lite nu, Lukaz är nere på Norrlands och umgås lite, och jag har trist! Kom hem nu!

Min lilla älskling fick en lillasyster idag! Hon är så himla söt och jag är så glad för Caisa och Patrics skull! Hoppas jag får se henne på riktigt snart! Patte skrev till mig att förväntar sig barnbarn snart, haha du får allt vänta lite med det några år skulle jag tro :)

Ne nu måste jag plugga vidare! kul!

vacker sommarbild från ängelholm:


Kommentarer
Postat av: amallisen

förstår va du menar old roomie, man kan inte va själv en sekund, kommer kännas skitkonstigt att vakna upp i LA utan din söta nuna :) å du morsi, jag förväntar mig ett syskon snart! ligg i! (eller under kanske det blir :P)! pussis

2009-01-22 @ 00:43:41
Postat av: Liza

ja fyfasiken, men tur att du har Sanne iaf, hon får agera mig istället:)

haha det kan du glömma, här blir inga mer ungar på ett tag, jag har så det räcker och blir över! vi måste ringas innan du drar! puss

2009-01-22 @ 00:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0