Fredag

Jag blir så trött! Jag har ju tenta kl nio imorgon och ska ta mig upp till den fruktade staden Gävle. 
Jag skulle boka tåg idag och upptäcker till min förtvivlan att de första tåget som finns är där kl 9.30 :/ 
Jaha då var det bara att sätta sig ner och ringa runt om hyrbil, jag måste alltså hyra en biljävel för att göra en tenta, blä! 

Idag blir det plugg fram till halv sju. Då ska ska ska jag ner till stationen och hämta min syrra som kommer för att hälsa på, vi ska också hämta Lukaz tjejkompis Angelica som kommer från Göteborg, mycket roligt! 
 
Ikväll blir det let's dance och matlagning, ska laga något kött tror jag, jag älskar ju blodig oxfilé, moahhha! 

Nu ringde älsklingen, och han har tydligen bestämt att vi ska gifta oss den 27 juli 2012, haha pucko! Jag har alltid haft som mål att jag inte vill gifta mig innan jag är 25, och till min jäkla fasa kom jag nu på att jag är verkligen 25 år 2012, eller typ :)  herregud, jag börjar bli gammal, hjäääälp jag vill inte, jag ska ju uträtta massor av saker innan jag blir seriös, tanken att se mig själv med gravidmage och hundjävel är lite skrämmande!
Vad hände flickor, sa inte vi att vi var unga nyss? 

Imorgon är det ju fest med 90-tals tema på schemat, hur fan såg man ut på 90- talet? det enda jag vet är att man var jäkligt ful iallafall! :) 

Så här kanske?  




you and me tonight babyboo! mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0