Jahapp, så va det ett nytt år då =)

Som ni alla märker så är det Liza som är den duktiga på vårt bloggande! men ska försöka bli bättre, kommer bli lite små inlägg här och där för att ni ska uppdateras av vad som händer i mitt annars så händelserika liv ;)
Idag blir det av till Yogaklass med helena, poweryoga mer bestämt. Fick inte nog av det i LA så vill så gärna fortsätta, frågan är då bara vart någonstanns??? Funderar på Iform, eller på Sats..

Sen så har jag fått lite extrajobb på Muffin Bakery på Drottninggatan, ett riktigt trevligt  litet fik på hörnan! Kom dit vettja, (hehe måste ju göra lite reklam för det) extraordinära muffinsar, om jag får säga det själv =)

Och sen fick jag reda på igår att jag kom in på Stockholms universitet!!! Va ju reserv först, men äntligen så har jag hela våren utstakad för mig! På både gott och ont... Men men, mitt mål är att spara en himla massa pengar och sen dra till LA och hälsa på våra kära vänner som kommer att vara kvar där! Lääängtar redan!! wehej






Kommentarer
Postat av: Liza

jag är sååå glad att du ska stanna hemma min vän! puss

mor!

2009-01-11 @ 14:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0