kallt!

usch kom precis hem från en lång promenad i kylan, det är så jäkla kallt ute idag!

ska börja plugga nu, annars blir Johannes galen på mig tror jag. För varje gånga jag pratar med han och jag inte pluggar tycker han att jag lika gärna kan vara hos han :) han tycker jag ska pallra mig dit och jag tycker han ska komma hit, men jag vet att det inte går pga hockeyn, men du kanske har rätt darling, jag kanske överraskar dig snart! :)

ikväll står somsagt plugg på schemat, ska även ta ett bad nu och skrubba kroppen lite! Sen ska nog jag och sis hyra någon film, men utan godis, vi har ju slutat, yeeees!

hahah, hittade lite bilder syster lagt upp - http://barasomclaras.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0