Måndag

första dagen i skolan avklarad! yes, det känns otroligt bra, är mot förmodan ganska sugen på att börja plugga seriöst :)
imorgon har jag första föreläsningen i organistaionen..
idag har jag och bror varit på stan, inhandlade en hårtork och en parfym.. Han köpte massa kablar, så nu fungerar vårt ljudsystem förträfligt!
kvällen har spenderats i soffan faktist, känns som att jag börjar bli lite sjuk :(
pratade med min lilla Malla idag som har börjat på stockholms, hoppas det går bra för henne, hade gärna velat att hon hade börjat med oss här istället!

Och ja, förlåt älskling att jag inte skriver om dig så mycket, men du vet ju hur mycket jag älskar och saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0