Nyår i Ängelholm

Har precis vaknat till nu och ligger hemma i sängen och väntar på min svettiga man som har tränat :) Mitt nyår blev somsagt firat i ängelholm, de enda kriterierna vi hade var att jag och Johannes skulle fira ihop så jag begav mig ner hit :) Nyårskvällen började hemma hos Sebbe, där jag Johannes Mads och Mattias blev bjudna på tacos. Efter en stund begav vi oss ut till deras tjejkompisar som hade nyårsfest i ett hus. Möttes där av ca 10 tjejer och tjejens föräldrarmed vänner :) kvällen spenderades med mycket alkoholintag och sånglekar :) efter tolvslaget åkte vi in till utestället i Ängelholm, vi hade sjukt kuloch dansade som fan. Jag träffade också Johannes underbara vän Pillan, så jäkla skön! :)
alltså en underbar nyårsafton!

Dagen efter var vi jäkligt bakis om man säger så.. De två resterande dagarna har vi bara spenderat inlåsta i lägenheten, tråkiga jag vet,men vi kompå att vi har inte så mycket kvalitetstid med varandra så den måste uttnyttjas :)

Igår var vi på hockey, eftersom att Jompan är skadad så kollade han medmig,och Rögle vann,wiie!
Sedan blev det middag på Capri med sebban och Mads. Efter några timmar därville vi bara hemoch lägga oss i sängen igen, vår position denna vistelse har nämligen varit i varandras armar,så härligt!

Jag åker hem ikväll, så idag blir det nog kanske en fika med Sebban på stan..

här kommer lite mobilbilder från nyår, jaa vi är ganska så packade :)



Kommentarer
Postat av: Clara

Era små gosisar ! Liza-fisa du hinner inte ens prata med mig i telefonen :P ni är för söta, nu ska jag ge mig ut och hitta min blivande man.. Eller iallafall en man ;)

2009-01-04 @ 16:48:38
URL: http://barasomclaras.blogg.se/
Postat av: Liza

haha nej jag vet, vi hade inte tid för något annat :)

haha hoppas du lyckas gumman, håller tummarna för dig! puss

2009-01-05 @ 17:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0