Pluggpluggpluggbläää!

idag sitter jag hemma i lägenheten och pluggar för fullt. Börjar bli riktigt nervös inför tentan. Jag har varit väldigt seg när det gäller plugget till den, men jag fick en utskällning och pepp-talk av pappa Johannes igår så nu är jag lite mer motiverad :)

Tänkte åtminstone försöka ta en promenad lite senare idag. Måste inhandla ett lager red bull. Just det måste köpa träningskort också, men det gör jag när Vickan har flyttat hit!

Jag måste verkligen dra en solning idag också, jag har inte solat på otroligt länge nu, och vill inte det egentligen heller, för hyn blir så himla förstörd, men just nu så är jag så in i helsike blek så jag gör ett undantag! Förlåt älskling vet att du inte vill att jag ska se ut som en rynkig tant vid 30 :)

jag bor ju hos min kära bror just nu, så jag tänkte lägga upp lite bilder på hur vår lägenhet ser ut just nu.. lägger dock bara upp på vardagsrummet/köket/mitt rum, vilket = samma rum :) Lukaz rum är inte så mycket att se!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vad mysigt ni har det! Måste hälsa på snart! Hoppas att du mår bra little slit. Säg till när du kommer hemå så får vi ta en sammanstrålning då istället.

Puss puss hön

2009-01-21 @ 19:21:47
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: Liza

ja det är kosi! :) ja verkligen, du borde ta dig hit snarast så ska vi göra stan!

absolut, hör av mig då! love you!

2009-01-22 @ 00:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0