Skitdag!

jag har haft en riktigt dålig dag idag. Det började med att jag skjutsade syrran till bussen, när jag kom hem märkte jag att hon låst och jag hade ingen nyckel eller mobil med mig. Åkte då till farfar och lånade telefonen, till min förskräckelse jobbade pappa i norrköping idag, så iförd pyjamas fick jag åka in till norrköping vilket är ca 5 mil och hämta nyckeln..till råga på allt så slutade vindrutetorkarna på bilen fungera så jag var nära att köra i diket flera gånger :)
kom hem vid ca kl 17, och då känner jag hur febern börjar smyga sig på.. usch, så ja dagen som skulle gå till att råplugga och flyttpacka blev bara en skitdag!

ne jag går och lägger mig nu istället och tar nya tag imorgon! Fan hoppas jag blir frisk, skulle ju vara med mina flickor ju!

peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0