Snart heelg... ;)

Är faktiskt skönt att va hemma har ja kommit på =) hehe, så kommer det kännas fram till månda till skolan börjar, men iaf! Håller på och inreder mitt nya rum hos pappa... haha, jaa ni som inte vet det, så efter 2 ½ års boende på egen hand så hamnar man återigen hemma hos farsan! Observera att det här ENDAST är tillfälligt och att så fort ja hittar ngt eget bär det av igen.. Kan dock va skönt att va hemma o landa lite..

Som sagt, på måndag börjar slitet med ekonomistyrning, *gaaah*, länge sen jag yttrade det ordet ur min mun, haha. Och sen blire jobb o träning!! (jaaaaaa, jag ska börja träna... snart) Men innan dess blir d en fullspäckad helg me att träffa vänner, dricka ett glas rött, (eller kanske fler) och sen teater med familjen innan helvetes-plugget då tar fart.

Har som sagt ingen kamera nu.. eftersom ja så duktigt lyckades pajja en, och tappa bort den andra. Så får helt enkelt spontan som jag är ta hjälp av google-sök-bild för att så smidigt lägga upp en läcker bild =)




Marina del rey, våra gamla hoooods =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0