Söndag 11/1-09

jaha, såklart försov vi oss idag, fuck vi som skulle upp och träna, nu får JOhannes träna själv för jag måste sätta näsan i böckerna!
Kom ner hit i fredags, vi hade ju planerat let's dance mys, men såklart så ska ju mitt jäkla tåg köra på en älg, så jag blev två timmar sen.. :(
jaja vi lagade iaf god oxfile och sallad när jag kom hit..
Igår var vi på Banhof med ett gäng och kollade på Rögle Linköping.. Pillan och massa andra tjejer skulle senare ut, hade varit jäkligt kul att hänga på, men som det trogna pensionärparet vi blivit, så bestämde vi oss för en myskväll istället :) Inte helt fel iochförsig!

Idag blir det somsagt plugg, sen ska vi gå på bio, antingen här eller i Helsingborg, kanske även hinner en sväng förbi Väla för lite shopping :)

Shit, jag flyttar ju snart också, hur ska jag hinna med allt?!! Nej nu plugg, för om två timmar kommer min man hem igen och då kan jag inte plugga!

En trött jag i soffan igårnatt:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0