Torsdag

allstså vad händer med mig? jag är så trött hela tiden, vet inte vart jag ska ta vägen! Tur att jag har återbesök hos farbror doktorn snart igen, känns som att mina värden i kroppen inte är på topp igen. Inte så konstigt när jag tar hundra miljoner sprutor och tabletter var eviga dag iochförsig! 

Idag träffade jag min seminariegrupp och gick igenom Case 1, sedan träffade jag Sanna för en lunch på stan. Så himla kul att se min härliga pingla igen! Jag fick även en födelsedagspresent av henne, bestående av en Marc Jacobs spegel och annat smått och gott! Tack vännen! 

Ikväll blir ingen utgång för oss tråkigt nog, jag har ju tenta på lördag så det känns inte riktigt läge. Sen så ska vi ha "familjeåterträff" på lördag, och då jäklar ska det partas minsann!  Aribaaaa! 
 
Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0