Uppsala

pjuhh, äntligen inflyttnad och hemmastadd i Uppsala! Kom hit igår med mitt liv i några resväskor, känner mig som en jäkla flyttfågel :)
jag har för er som inte vet flyttat in hos min bror i en lägenhet precis vid ekonomikum, det kommer bli grymt!
imorgon har jag min första föeläsning i Fek B, ojoj nu ska jag alltså börja plugga seriöst igen..
Ska möta upp Vickan som kommer med tåget vid halv tio :)
idag var jag syrran och brorsan på stan och inhandlade massor av fina kläder. Köpte bla ett par jeans, en ralph lauren tröja, en kavaj, ja massa saker. Jag kan lägga upp lite bilder sen om jag pallar..
nu blir det lite tv tittande, och sen kanske en promenad..

trötta som asen efter en hel dag på ikea och montering av möbler :)




Johannes! blä vad jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0