lördagskvällen!

gårdagen började med en trevlig middag på ett sushiställe. Vi fortsatte sedan hem till Lukaz och mig för lite förfest. Kul att träffa alla i gamla gänget, har saknat vår familjesammanhållning! Efter ett tag gick vi vidare till Martin som hade fest med temat 90-tal, kunde dock bara urskilja 3st med 90-tals tema :) Kvällen fortsatte på platina, där vi hade jäkligt trevligt, med mycket dans och dricka :) Kvällen slutade med efterdojja hos oss, det slutade med att alla sov här, vi hade folk överallt :) 
Imorse vaknade jag av att Vickan skulle ta sig till Gävle för att flytta massa möbler. Hon och jag hade dock lite ångest idag över en sak som vi håller för oss själva, ojoj vi två tillsammans är inte en bra ekvation. 

Dagen har spenderats på staden, inhandlade en tröja och ett par jeans. 

å det har hänt nåt med bloggen, det fungerar fortfarande inta att lägga in bilder. Fick bara in tre, men jag lägger upp fler när det fungerar igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0