Soon going to down under

ojojoj! haha, jag är ju riktigt usel på att blogga.. men kan faktikst dra med mig sannis i fallet oxå..Hon skiner med sin frånvaro =)  men det har sin naturliga förklaring, eftersom jag jobbar hela tiden, och är väldigt sällan hemma tyvärr.. men idaag, har jag äntligen en ledig dag då jag baara ska ta det lugnt.. tanken var egentligen att jag skulle ut till ljusterö till en kompis landställe, men på vägen dit kände jag att allt jobb och stress kom ifatt mig så jag var tvungen att återvända till sängen igen...

Nu är det iaf näära näära att biljetterna till syndey blir bokade!!!! Pratade me becki i förrgår och hon har bestämt sig för att åka.!!! Så det är ju inte så kostigt att jag måste jobba som en galning för att ha råd med denna fantastiska resa. tanken är då isf att jag stannar där i 6 mån - 1 år beroende på hur jag trvis.. ska försöka skaffa mig ett jobb och leva o sydney ! Filippa mejlade precis ocså och berättade att de hittat en superfin lägenhet i Bondi beach, där vi kan bo. Allt som allt blir vi isf 5 tjejer!! ååh, Längtar so men galning!!

Bilder och uppdatering kommer snarast! hehe osm alltid.

puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0