Tisdag

Hemma igen efter en partajvecka på Gotland. Allt har varit kanon, inget slår att stå och kolla ut över allt folk på kallis och bli helt blöt av skumpa, bildebevis nedan.  Men som vanligt blir jag sjuk efter en sådan här vistelse, inte så konstigt kanske.
Nu i veckan ska jag bara slappa och på fredag beger jag mig till Schweiz på obestämd tid. Får min pojkvän bestämma blir jag nog kvar där ett tag, han kommer vägra köpa en hemresa till mig förmodar jag :)
Vi ska turista runt där nere,tydligen ta en sväng till Milano, och sedan skulle vi bo på något hotell vid en jättefin sjö. Kommer bli lovely!
Bilder från Gotland kommer väl någon gång när jag orkar lägga ner energi på det.
God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0