Torsdag

Vaknade nyss av att darling ringde från Schweiz och väckte mig, så nu är jag uppe med tuppen och ska ta en morgonpromenad innehållande bad :)
Här hemma händer inte så mycket just nu. Jag jobbar pluggar och solar typ. Väntar på att det ska bli helg för då ska förhoppningsvis alla tjejer samlas här nere och göra den årliga karnebåten osäker :) 
Johannes kommer hem på söndag och då ska vi ha en fullspeckad vecka ihop. 

Btw jag har "nästan" uppnått mitt mål nu, jag är så gott som blond. har klippt av håret till axlarna också. Mitt mål är Gynnings nya fripp, dock inte så platina men nästan. Måste bara blondera en eller två gånger till sen så är jag äntligen nöjd. 

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0