Bästa dagarna

Nu är jag hemkommen från några otroligt roliga dagar. Jag och Johannes kom till Göteborg i torsdags. Vi mötte upp Vera och Sebban och begav oss till liseberg. Vi trotsade vädret :)
Fyfan så kul vi hade där, helt otroligt, man förändrar sig verkligen till ett barn. 
Senare på kvällen gick vi alla hem till hotellet och bytte om sen åt vi en god middag och därefter följde världens roligaste shotrace. :) 
Vi fortsatte senare till ett förfestställe och mötte upp Sebbans kompisar, och senare gick vi vidare till Lounge. 
Kvällen ute var väldigt lyckad. Den bestod av allt från Sebbans och min hederliga bugg till "raggningstävling". Jag och Sebban har nämligen en dansklubb och det krävs mycket för att bli medlem där ;)  
På fredagen åkte vi hem till Uppsala för att mysa en sista kväll ihop. Johannes flyttar nämligen till Schweiz på måndag, buhuu. 
Tur att Daniel också ska flytta dit, då kan jag och Lovisa göra backarna osäkra när grabbarna spelar. 
Nej nu ska jag packa för imorgon bär det av till Gotland. 



Kommentarer
Postat av: Anna

va blond du har hunnit blivit, riktigt fint! =) hoppas allt är bra, kram!

2009-07-12 @ 03:55:40
URL: http://annawess.blogg.se/
Postat av: Liza

tack gumman! :)

allt är bara fint, hur mår du? hade du det bra i LA?

kram

2009-07-12 @ 08:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0