Hemma igen

Im back again. Nu har jag och darling kommit hem från vår underbara vecka i Grekland. Vi har haft det så sjukt bra!
Ja vart ska jag börja. Vi hamnade på ett hotell som inte var allt för fint så vi hyrde en vespa hela veckan. En dag åkte vi runt hela ön och kollade in massa olika ständer, och shit så coolt det var när vi befann oss ett x antal meter ovanför vattnet på en slingrig liten väg. En annan dag åkte jag Johannes MOa och Andreas till andra sidan ön och hittade en väldigt vacker starnd. Vi hann även med en båttur där vi stannade till vid olika ständer och hoppade från båten. Grabbarna hade strandtennistävling och förloraren fick shota ozo, ush :)
Somsagt hade vi inte så fint hotell och utan pool så vi besökte två riktigt fina rysslyxhotell som låg i närheten, där trodde de att vi tillhörde hotellet så vi fick gratis i standbaren :)
Jaaa allt har helt enkelt varit perfekt, tur att jag och älskling är lika knäppa, haha. Han är bäst som fixade den här resan! Vi längter redan till nästa gång vi ska ut på äventyr!
Bilder orkar jag inte lägga upp nu, men jag kanske fixar det ikväll.
tjooo

Notera mina huuuuge myggbett jag har på benen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0