Plugg och Städning

Gick upp vid 10 idag och började studera statistik, wihuu så roligt. Sanningen är den att jag tycker att det är kul :)
Idag är det plugg och städning av mitt rum som gäller. Alla kläder från Uppsala ligger utspridda på hela golvet.
Ikväll ska hela familjen in till Grand Hotel och bubbla, dricka bubbel och äta tre rätters. Vi firar mamma som tog sin floristexamen igår! Grattis!
Imorgon bär det av till Stockholm, först blir det shopping med syrran, Johannes och Vickan. Sen ska vi tjejer hem till Vickans lägenhet och laga middag för att senare möta upp boysen någonstans. Hoppas på bra väder. 

Två nyvakna tröttisar imorse




Kommentarer
Postat av: Olle

Oj, det lät inte helt fel att få lyxa sådär på grand hotell, lite avis blir man:( Ska säga att jag tycker att du har en riktigt härlig blogg! Aja, ska återgå till mitt plugg nu..Btw, titta filmen från min skola, riktigt underligt!

2009-06-12 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0