Sjung om studentens lyckliga dar!

Idag tar Anna studenten, och självklart missade jag inte chansen att kanske för sista gången i mitt liv, åka flak igen =) ska bli riktigt najjs, och förhoppningsvis blir det bra väder också.. Sen sticker jag in till odenplan till carolina för lite avslutningsmiddag och sen grodan på kvällen. Fattar inte att skolan är slut!! helt fantastiskt!! Men kan inte riktigt andas ut än, för det är jobb hela helgen på muffin så inte förrän nästa vecka ska jag bara ta det lugnt. Har bokat hela veckan endast för häng, fika, sola samt ett och annat glas rosé =)

haha, hittade ett gammalt foto på mig, Avi, och Filippa.. Detta var nog runt vår egna student. herregud va tiden går fort och man förändras.. Hehe, min riktiga hårfärg vad det länge sen man såg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0