onsdag

varför ska det först vara några dagar med högsommarvärme för att sedan gå närmare mot vinter några dagar senare?
usch jag fungerar inte när det är kallt och molnigt. J
Helgen spenderades hemma i min ensamhet och böckerna. I söndags kom Johannes hit med en jäkla massa väskor från Ängelholm, nu är han utflyttad :) Han åkte hem igår igen och jag började jobba. 
Igår färgade jag håret (igen) jag slingade ett antal slingor i nacken som fortfarande var typ svarta, sedan så la jag i en ljus färg över hela håret vilket resulterade i att jag har en mer jämn färg över hela håret nu. Nu ska jag bara låta håret vila några veckor sedan ska jag börja lägga i ljusa slingor :) 
På fredag har jag äntligen sommarlov! Eller jag ska börja läsa statistik den 8e men det ska bli roligt! 

Nu har jag tagit min dagliga morgonlöprunda och nu ska jag bege mig till jobbet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0