Vacker lördakväll i solen

Josefinas har officiellt öppnat sina grindar, och efter mitt hetsplugg i lördags tyckte jag att jag förtjänade mig ett glas rosé =) Vickan tog sig ända ner från uppsala, och Sara tog sig ända från söder för att slå våra kloka huvuden ihop och tillbringa kvällen på djurgården. Fantastiskt varmt, och sjuukt mkt folk samlades för att välkomna sommaren. Fan, har knappt vart ute nånting och njutit av det fina vädret. Hur fan tänkte lärarna när de gav oss en hemtenta nuuu..... hehe.. Men imorrn är det över och sen är det bara en opposition kvar innan friheten.. Fan, har fortfarande ångest vad jag ska göra i höst.. Men ska iaf INTE PLUGGA............... så d så... jaja, jag håller tummarna o hoppas på det bästa, angående min framtid..

bilder kommer inom kort.. som vanligt. Puss o heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0