Almost there..

Sista dagen nu.. Så det är bara att bita i det sura äpplet och köra på! För att rensa hjärnan lite så, (hör och häpna) gick jag och tränade igår på friskis, medel/puls. Det var riktigt jobbigt, fast kändes superskönt efteråt.. Hehe, kondisen är väl inte som den borde vara, men jag kämpar på inför beach 09, eller ngt. =)
Åre i påsk verkar lite ostadigt, men jag håller fortfarande tummarna på att det ska bli av! hoppas hoppas hoppas...

Ju nu sitter jag med det här:



Men jag önskar att jag kunde shoppa lite här=) :



Ligger på kungsgatan, mittemot hötorget. Vet inte om det är jag som bara är allmänt efter eller om det har legat där länge. Förra veckan var iaf första gången jag såg det. Love it!

Som ni märker sker det lite förändringar i bloggen också.. Vi tycker att den borde förnyas, men vet inte riktigt hur man gör, så sitter och försöker lite. Snart så kommer vi får kläm på det och då kommer den bli riktigt fin=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0