*brr*

Jäklar vilket väder det är här ute på ön! När jag gick ut genom dörren så var det nästan snöstorm utanför, fast solen tittade i och för sig fram. Men jag vill ha vår nuuuu!!! Pallar inte vinter-snö-slask mer.. Men spelar kanske ingen roll för mig just nu ,eftersom jag bara sitter på bibblan med näsan i finansieringböckerna. Känner att det är liiite för svårt för mig, så får verkligen se hur det går. Klarade iaf ekonomistyrningen, wiihi =)

Vickan håller på och styr upp åre också över påsk! Får se om det blir något. I så fall ska vi kanske få bo hos några killkompisar till henne i en stuga. Vore huuur kul som helst! Kliiar verkligen i benen efter att få åka lite skidor. Va ju uppe i åre 2 gånger förra året. Så är riktigt sugen nu!

Hmm, har varit riktigt dålig med träningen också.. !! Men men, som alltid blir det nog lättare när skolan börjar avta, o våren börjar ta fart (hoppas vi för guds skull) haha.!





Påväg till bussen.. brrr

Kommentarer
Postat av: sanna och mickan

brrrrr.... usch det där ser kallt ut! har e det strålande sol och varmt haha puss och kram

2009-03-11 @ 00:06:32
Postat av: Liza

Men Sanna för fan, det där vill vi inte höra :) puss

2009-03-11 @ 01:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0