En all-nighter..

Nu har jag äntligen kommit hem till pappa igen! Söndagmorgon vaknar man med spränghuvudvärk och stel i kroppen, och det enda jag kunde tänka på var att jag var tvungen att gå igenom 2 kapitel i boken om organisationsteorier, och hitta artiklar innan vi skulle ses hos carolina vid 4. hehe, efter många försök med att traggla sig igenom boken utan att ögonlocken skulle falla till golvet åkte jag in till Odenplan för att möta upp tjejerna. Tro det eller ej, men när klockan hade blivit 3 på natten var vi fortfarande inte klara!! Jag satt som en zombie och bara stirrade stumt in i väggen medan de andra försökte frenetiskt att bygga meningar vilket kanske tog 15 min per mening. Tillslut gjorde ingen av oss några framsteg så jag däckade i soffan och therese på golvet på en madrass. Klockan 7 ringde klockan igen, så det var dax att göra ett sista ryck innan vi var tvugna att lämna in arbetet vid 9. 08:59 skickade vi tillslut in de två arbetena!!!

Kom hem för någon timma sen och man är inte direkt vacker just nu. Ligger lite halvt däckad i sängen och ska försöka få några välförtjänta sovtimmar, innan vi måste gå igenom presentationen som vi ska ha imorgon på seminariet. Herregud, vad det är slitigt att plugga. haha.

Godnatt!!

ps, klarade min finansieringstenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0