Indien, Sydney och Elverket =)

Haha, undrar hur Bollywood-skaparna egentligen tänkte när de gjorde dessa danser och sånger. Sitter och letar efter bra klipp som jag ska kunna visa upp i skolan. Men är fan riktigt svårt att hitta något bra. Haha, men ganska roliga är de iaf.


 
Jag vaknade idag av att Filippa ringer. Jag svarar lite yrvaket och hör en glad och uppspelt röst i andra änden.
Det jag uppfattar är: packa dina väskor, sök jobb, för jag har fått praktikplats i Sydney! Filippa hade nämligen varit på intervju förra veckan, och imorse fick hon reda på att hon hade fått jobbet!!! Är så himla glad fär hennes skull!! =) Och nu är man ju inte toook-sugen på att köpa sig själv en biljett ner till landet down-under och göra en favorit i repris i sydney !



Elverket på lördag. De som inte vet vad det är så ska jag förklara. Under hela gymnasietiden, när man va för liten för att gå ut så hade vi ett subsitut på Lidingö, nämligen elverket. Där hade de olika fester och tillställningar, och självfallet spårade de flesta utgångarna. Så man har ju en del minnen därifrån, fast nu va det 4 år sen man va där (herregud, va gammal man är). Men nu på lördag så ska ägaren sluta och har då ställt till med en hejdundrande fest. 160 kr i entren och sen fri bar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0