Koreatown

I går var det skola hela dagen mellan halv tio och tio på kvällen, jag var helt slut när jag kom hem... Det e både bra och dåligt med långa dagar i skolan, sämsta är att jag måste ha med mig så j%#a mkt saker på bussen, jag hade med mig en resväska med sysaker, träningskläder, plus  två stora mönser rullar, as drygt... Funderar starkt på att köpa ett bilpass på skolan...  hade underlättat lite, vet inte hur jag ska göra senare när jag måste ta med mig symaskinen... hoppas att jag slipper det...

Idag var jag tvungen att åka ner en sväng till Koreatown och köpa lite mera saker till klasserna, så dryt att allt e så långt borta!  Kändes lite konstigt att ena stunden passerade man Rodeo Drive och några minuter senare stog allt på koreanska... Tog nästan hela dagen, så var det med min lediga dag... Sen var jag riktigt duktig och stack ut och sprang en sväng ut med stranden och boardwalken :)

Och i morgon e det samma visa igen :) men måste tillägga att kursera som jag läser är riktigt bra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0