Ljusare tider..

Ännu en härligt dag i solskenet!! är egentligen helt sjukt hur mycket man styrs av vädret beroende hur man mår. Har väl känt mig ganska strött och hänging senaste veckan på grund av allt plugg och jobb. Men så fort solens strålar tittar fram så försvinner all depression och man är igång igen och redo att ta nya tag.. Och tur är väl det!
Tränade igår igen, kändes riktigt skönt, vill verkligen komma igång på riktigt med min träning men det får ta sin tid, till jag har tid helt enkelt. Men ska försöka att pallra mig dit idag igen efter min plugg-session. Ska ta mig en häärlig vårpromenad till bibblan nu och sätta mig och försöka få lite gjort så att jag sen kan njuta av dagen...

Imorrn drar farsan ner till Italien också för att påbörja renoveringen av vårt hus. Jag hoppas verkligen att det blir bra och att det kommer att va beboligt till sommaren! Vill bara spendera min tid där nere med rödvin, bergsvandringar och en och annan mozarella tallrik =) Kommer bli ljuuvligt!

Nä, nu måste jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0