Myhouse och utelåst roomie :S

I fredags blev det utgång på Myhouse... Vi började kvällen hemma hos Maria och Matilda i Venice, det blev en snabb förfest eftersom jag och Michaela var sega dit som vanligt :P Sen drog vi  in till Hollywood, en helt galen kväll med kanske lite för mycket intag av alkoholen... :S Träffade bland annat Sanne och Amalle ute i vimmlet, träffar dom för alldeles sällan nu när det bor i Brentwood. Det vimlade av folk ute bla. Lauren Conrad, Lo, Jesse McCartney, Feliciry Huffman, Kim Kardishan, Jack Osboure Mfl. Sjukt rolig kväll!

Sen blev vi hämtade av några snälla kompisar som körde hem oss till Venice.  Precis när vi kom hem svängde det förbi  en kompis som var på väg hem till OC.. Jag var så jäkla trött så jag gick före upp till lägeheten för att sova, men saken var att vi bara hade ett par nycklar med oss ut så jag lämnade porten öppen till Michaela... Väl uppe l lägenheten somnade jag typ direkt, det visade sig sen att när Mchaela skulle gå in så var porten stängd och låst...! Så där stog hon utan nycklar och med båda våra mobiler, och jag märkte ingenting.. SÅ min stackars roomie fick sätta sig i vår kompis bil och vänta tills någon kom igenom porten... Vilket tog ett tag, de han till och med åka en sväng till Ihop och äta frukost.... Sen klockan tio knackade det på min dörr, jag fattade ingenting och märkte då att Michaela inte var hemma....! 
Så det det blev bara en utgång denna helg, var alldeles för slitna för att göra något i går....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0