ojoj, vilken vecka!

Just nu är det väldigt mycket jobb och plugg.. Har jobbat 7 dagar irad samtidigt som jag försöker klämma in föreläsningar på förmiddagarna. Så efter denna stressiga vecka kände jag att jag va värd att hitta på något roligt. Så på onsdagen pratade jag med filippa och rebecka som ville att jag skulle komma upp till Uppsala och köra en gammal hederlig stocken-utgång. Och självklart är ju inte jag den som är den.. Så efter mitt räkneseminarium på torsdagen bar det norrut! Med en nyinförskaffad klänning och en vinare i väskan var jag tok-förberedd för kvällens bravader. Jag, filippa, becki och jessie, satt hemma hos becki och drack vin innan tills vi var lite smått runda under fötterna då vi begav oss till stocken. Sjuukt rolig kväääll som spenderades mestadels i kakel-baren, giiivetvis =)

Dagen efter hann jag träffa vickan innan jag var tvungen att åka tillbaka till stockholm igen. Liiite bakis och skakis idag, men det var det värt.. hehe.. har nu ääntligen införskaffat en kamera oxå så nu kommer lite härliga bilder, håll till godo..



I onsdags var jag också hemma hos avi, som har flyttat in i en jäätte fin lägenhet på gärdet, med en helt ljuuvlig utsikt.. Fick dock bli endast en bild på vårt snaack och viin =) och sen en liten bild påväg till jobbet..


Kommentarer
Postat av: Liza

du är så vacker min vän!

2009-03-07 @ 20:11:03
Postat av: Mallan

taack sötnos! saknar dig..

2009-03-09 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0