Onsdag

Varje dag är den andre lik, men snart blir det ändring på det! I helgen kommer jag bege mig upp till Uppsala på nåt som heter P3-Gasquen. Alltid skönt att få en liten mini-semester, hehe känns nästan som att uppsala är mitt andra hem så mycket som jag vart där uppe. Sen är det bara en vecka kvar innan min organisationskurs är klar. Den kommer avslutas med en 48h lång hemtenta. När allt sen är över är det jag som åker upp till ÅRE, fort som satan! =)

Ska bli så skönt att få komma iväg härifrån och bara få lite livskvalitet. Länge sen nu känns det som. Men men, nu ska jag ta mig en promenad til centrum och sen iväg till Odenplan igen för att träffa tjejerna och fortsätta med vårt arbete.
Lääängtar till påsk!!!

Ännu ett litet roligt smakprov =)


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahah, taack Liza, va skulle jag göra utan dig... =)

2009-03-25 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0