onsdag

Idag finns bara en sak att säga, jag är jäkligt stolt över mig själv :) 
Jag vaknade vid halv tolv när Johannes väckte mig och tyckte jag var dålig för jag hade tänkt att gå upp vid nio, då fick jag en sporre och gav mig ut och sprang i snörusket. Sedan fixade jag lite hos studievägledaren. Sedan ner på stan och lämnade in byxor för att sedan punga ut 1500 på jäkla sprutor, fan att man ska vara sjuk. 
Lukaz och jag mötte sen upp Vickan på gymet där vi sprang och sedan körde skivstång.. Nu är jag helt slut..
Nu blir det matlagning, vi ska laga köttfärssås och spagetti, gott! 

Imorgon är det besök hos frisören som gäller, jag är lite nervig faktiskt, vill ju inte bli för mörk heller. 

Snart där, haha I wish :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0