sämst på Aerobic

Vill bara säga att jag är verkligen sämst på svår koreografi. Jag körde ju som sagt aerobic förut, jättekul visst, men inte så jävla kul när alla hoppar och snurrar åt ett håll så gör jag samma sak fast åt andra hållet. Jag ville bara sjunka under jorden.
Och sen så var jag ju såklart tvungen att stå allra längst fram och närmast ledaren, självklart för det ska jag ju alltid göra även fast jag är sämst. :/  jaja nog om det.
Här hemma pågår det pokerkväll för fullt, och själv vill bara vara hos Jompis nu, han är på myskväll och matlagning hos Sebban och hans sällskap, jag vill också joina, buhuu!  

saknar roliga och härliga sommarstuder som dessa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0