sjukling

usch buscha så dåligt jag mår nu, jag är sjuuuk, stackars mig!
hade en väldigt mysig men trång natt, haha två i en 90 säng är lite problematisk, speciellt med en partner stor som ett hus :)
Idag har jag inte gjort mycket annars för världen, har mest legat i sängen och såsat.
Imorgon hoppas jag att jag kan ta mig till skolan, måste verkligen hålla igång tempot från början nu!
Nej fy jag har verkligen inget kul att skriva här nu, lika bra att jag tar mig tillbaka till sägen :)

kan jag få sommar tack?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Baby! Hope you feel better! Saknar dig och längtar tills vi ses nästa vecka!

2009-04-01 @ 21:02:01
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: Liza

jag mår en aningens bättre nu, har sovit hela dagen typ :)

åh jag också, vi ska mysa som fan och fika i solen! puss

2009-04-01 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0